czwartek, 22 maja 2014

Paskudnik

    Idę do pracy po południu i leżę na sofie oparty tak, że zwisa mi lewy łokieć a tu nagle kochany Potwór go gryzie. Tylko po to, żebym zwrócił na niego uwagę.

    Gdy jestem przed akwarium to zaczyna swoje koncerty, ociera się o nogi. Xitek to cudowny Paskudnik.

    Chyba źle nie będzie z akwarium. Nie jestem pewien, ale przesadzając czerwonego lotosa jakiś korzonek musiałem zostawić bo wyrosły w tym miejscu dwa listki. Generalnie czerwony lotos bardzo szybko rośnie. Przy starej roślinie wyrosły trzy liście. Zielony lotos rósł tylko w górę. Zerwałem łodygi tuż przy korzeniu i czekam na nowe listki. Coś tam wyrasta ale czy to lotos. 
Nie wiem tylko co.

 (Myszka)









1 komentarz:

  1. Stixi:
    Jak gryzie to lubi :) Ale fakt, on chce za wszelka cene zwrocic Twoja uwage na siebie...A bestyjka sliczny jest, te blekitne oczeta sa rozbrajajace...
    Powodzenia z przywracaniem "rownowagi" w akwarium :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Życzymy miłego dnia.