piątek, 31 stycznia 2014

Tapetowo


Zajrzałem dzisiaj znowu do sklepu z tapetami by pobrać numery kodowe tapet.
Faktycznie, ta beżowa o której wcześniej myślałem jest inna niż mi się wydawało.
Jednak z facetem nie można rozmawiać o kolorach i deseniach.

Więc jak już ustaliłem co mi się podoba, a podobają mi nie dwie tapety w kolorze ecru  (jaśniejszy i ciut ciemniejszy) więc po prostu zamówiłem obie próbki do domu. Wtedy będzie wiadomo co autor miał na myśli.

I wtedy ostatecznie zadecydujemy co bierzemy.
Malować i tapetować będziemy gdzieś w marcu ... kwietniu, jak będzie ciepło i jasno.

A przy okazji wizyty w najukochańszym urzędzie świata, czyli w ZUSie założyłem sobie konto na platformie ZUSowskiej - ciekawe co tam można załatwić ?


 O tej myślałem wcześniej, ale ma inny wzór







Te dwie wchodzą w grę, zwłaszcza ta 462



I tą jeszcze rozpatruję.

Niestety aparat nie oddaje wiernie koloru, albo mój monitor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Życzymy miłego dnia.