czwartek, 30 stycznia 2014

A miało być tak pięknie .... I'll think about that tomorrow - c.d.



Dotyczy wpisu: http://przyjaciele2domu.blogspot.com/2014/01/a-miao-byc-tak-pieknie-ill-think-about.html



 
Musze pomyśleć. Jutro też będzie dzień - jak mawiała Scarlett - After all… tomorrow is another day.
I can't think about that right now. If I do, I'll go crazy. I'll think about that tomorrow

(Scarlett O`Hara in  Gone with the Wind ) [wiki]


Cóż, jednak nie.
Pomyślałem i to jeszcze dzisiaj, nie jutro.

Uzgodniliśmy z Myszką i kotami, że jednak na ścianach będą tapety.

A żeby obniżyć te wyższe koszty poszukałem w internecie i znalazłem dwa sklepy, gdzie mogę kupić owe wybrane tapety firmy Rasch - z serii Chorus Line 2014.

I to sporo obniżyć.
W Leroy Merlin rolka tapety kosztuje 99 zł.
W Alexie kosztuje 59,60 zł
W Gdańsku 49,98 zł
w Krakowie 46,90 zł

Tak więc w sumie obniżyłem koszt o 100 zł. Czyli wyjdzie po środku różnicy cen między farbą a tapetą.

Muszę tylko jutro uzgodnić kod koloru tapety, tej beżowej, żeby nie było obrywy.

A wybrane kolory są takie:






A sufit będzie w kolorze beżowy pled / delikatne ecru.

A ja jestem szatyn ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Życzymy miłego dnia.