piątek, 5 lipca 2013

Komputer vs ja


Mój lapek musi mnie bardzo lubić. BARDZO.

Od czasu do czasu podnosi mi ciśnienie, a ja biorę leki na jego obniżenie.

Dzisiaj sprawiał cuda.

Do internetu są podłączone dwa lapki.
Mój i Myszki.

I nagle ja nie mam internetu a Myszka ma nadal.

A jesteśmy na jednym połączeniu i jednym routerze.

Po kilku kombinacjach udało mi się z nim porozmawiać i internet wrócił.

Podejrzewam, za rękę nie złapałem, że gdy robiłem w googlu test łącza to on wyłączył połączenie z internetem.

Pomocne okazało się przełączenie przełącznika z boku, który łączy z routerem.

Tylko, że ja go fizycznie nie ruszałem! A rozłączył.

No ale wróciło do normy.

Dobranoc Państwu


Wracają ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Życzymy miłego dnia.