niedziela, 25 maja 2014

Zagrajmy w zielone ...


Taka mała inwentaryzacja roślinek w akwarium.
Nazw co prawda nie znam, ale czy to ważne?
Ważne, że są zielone lub czerwone i rosną owocnie w górę, coraz nowsze i ładniejsze.
No i co kilka dni zmieniają swoje miejsce, bo ciągle coś dochodzi nowego i trzeba przestawiać pozostałe.


Zdjęcia dzisiejsze




















To jest wiśnia z tego Nortusa. Rośliny już mają ustalone swoje miejsca. Przesadziłem ostatnio tylko czerwone ludwigie, które pierwotnie posadziłem w grubym żwirze. Przeczytałem w necie, że lepiej rosną w drobnym podłożu no to się przeprowadziły. Dostałem super dużą roślinę to nadwódki musiały się trochę przesunąć. I TO WSZYSTKO WIŚNIO, haha.
 (myszka)


2 komentarze:

  1. Stixi:
    Jak ladnie :) Fajnie wygladaja roslinki wychodzace z kokosa... Cala nowa aranzacja podoba mi sie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za uznanie. Jeszcze czekam na obiecane wywłóczniki. Ładne rdzawe choinki. (myszka)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Życzymy miłego dnia.