środa, 14 maja 2014

Bukowa a ja ?


Jakiś czas temu, dawny i ... niedawny (2012) dołączyłem do Klubu Kniejołaza.
Klub ma wiele zadań, a wśród nich popularyzacja Puszczy Bukowej u mieszkańców miasta i szerzenie kultury zachowania człowieka w naturze.
Puszcza Bukowa to nie tylko las miejski, miejsce rekreacji aktywnej, punkty podziwiania panoramy lewobrzeżnego Szczecina, historii i podziwiania przyrody, to również rezerwaty przyrody. Miejsce dbania o naszą zieloną przyszłość.

Spotkania klubowe to rajdy po Puszczy ale również Spacerowe Niedziele.
Spacery w każdą niedzielę (od maja do sierpnia) z przewodnikiem po zakamarkach Puszczy.
Możliwość obcowania z naturą na bieżąco.

Wspaniałe chwile spędzone w lesie, miłe towarzystwo, relaks i przygoda.

Brakuje mi już tego.

Żałuję, że teraz powstrzymuje mnie najbardziej kręgosłup od łażenia po górach i dolinach Puszczy.

W albumie na Picasie znajdują się między innymi zdjęcia z wypadów do Puszczy.

https://picasaweb.google.com/111644486216965570828




















 

4 komentarze:

  1. Stixi:
    A co z cwiczeniami ? Wzmacniaj kregoslup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Xitek ćwiczy miękkość jego brzucha. (myszka)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stixi:
    Xitek ma pogonic sluzbe nortuskowa do cwiczen, niech sie nie leni / Nortus/. I pilnowac trzeba! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przydało by się przypilnować mnie. Ale kto się odważy ?

      Miłego dnia

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Życzymy miłego dnia.