niedziela, 18 maja 2014

Noc Muzeów - nie, dziękuję.


Minęła kolejna Noc Muzeów.
W tym roku nie poszedłem.
Dlaczego?
Bo w szczecińskich muzeach niewiele się zmienia.
Owszem, w tym roku była ciekawa oprawa, czego nie było w poprzednich latach.
A byłem przynajmniej na 4 czy 5 Nocach w Szczecinie.

Nie rozumiem tego pędu w tą jedną noc.
Jeśli ktoś chce iść dlatego, że za darmo, to w każdą sobotę można odwiedzać Muzeum Narodowe za darmo. I do tego w spokoju, ciszy, bez pędu i poganiania. Można wtedy spokojnie obejrzeć wystawę, czy wszystkie wystawy.
Muzeum Techniki też ma jakiś dzień darmowy. Podobnie za darmo można zwiedzać urząd wojewódzki.

W tym roku interesowała mnie tylko jedna wystawa: zwiedzania schronu pod Urzędem Miasta. To nowość. Ale z powodów osobistych nie poszedłem, i jak dzisiaj zobaczyłem zdjęcia z kolejki do schronu ...


... i to już po kilku godzinach od otwarcia schronu to chyba bym i tak nie wystał w niej.

Zamiast Nocy Muzeów miałem sobotę florystyczną na Wałach Chrobrego i zakup roślinek na balkon.
O wystawie będzie oddzielny wpis, teraz tylko zajawka fotograficzne.










2 komentarze:

  1. Stixi:
    I dobrze zrobiles, lepiej korzystac z dobrej pogody, mimo iz troche chyba macie chlodno ale nie pada...A muzea jak piszesz mozna zwiedzic w niedziele i gdy nie ma slonca...
    Zwiedzanie schronu z pewnoscia zorganizuja jeszcze nie raz, wiedzac ze bylo tak duzo chetnych :)

    W tym roku widze sporo kwiatow w kolorze czarnym /nawet pelargonie/...
    Pozdrowka i milej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatów to tam ci dostatek.
      A co do Nocy - nie rozumiem tego pędu by raz w roku być w muzeum.
      Tym bardziej, że darmo można iść kiedy indziej. Fakt, ze w tym roku zadbali o oprawę, czego wcześniej nie było.
      Miłej niedzieli i wiele, wiele więcej :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Życzymy miłego dnia.